وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

التهاب پروستات و خودارزیابی

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

در این مقاله، ما می خواهیم نگاهی به التهاب پروستات در جوانان و سالمندان، و علت و علت این بیماری داشته باشیم. ما امیدواریم که این موضوع را با همسران عزیزمان مورد توجه قرار دهیم. پروستات غدد لوزالمعده یک گردو است و بخشی از ارگانهای تولید مثل مردانه است. این غده در زیر مثانه و در مقابل راست روده قرار دارد. پروستات برخی از مایعات را تولید می کند که سلول های اسپرم در سلول های اسپرم محافظت می کنند و سلول های اسپرم را محافظت می کنند. پشت پروستات، حنجره ای است که بیشترین میزان مایع در اسپرم تولید می کند. مجرای لوله ای است که از طریق دستگاه تناسلی، ادرار و اسپرم از بدن عبور می کند و از طریق پروستات عبور می کند. فعالیت و رشد پروستات توسط هورمون به نام آندروژن (آندروژن) تحریک می شود. آندروژن اصلی تستوسترون تولید شده توسط بیضه ها است.
التهاب پروستات و خودارزیابی

التهاب پروستات یک بیماری نیست، این یک نشانه است و بنابراین در صورت تشخیص و درمان در فاز حاد، هیچ خطری وجود ندارد. در صورت عدم وجود تشخیص و مزمن بیماری، بیمار روانی و سوء تفاهم، اضطراب و اضطراب را به عنوان دراز مدت درمان می کند و بیمار با دکتر کار نمی کند و علاوه بر ارجاع بیمار و بهبودی دشوار است پرداخت یکی از مسائل مهم دیگر بیمار است. بسیاری از جوانان برای رفع غرایز طبیعی خود خودشان را رفلکس می کنند؛ اگر التهاب پروستات را در حین استراگات متوقف می کنند، باعث التهاب پروستات می شوند. بسیاری از جوانان این کار را به دلیل ناشناخته انجام می دهند. اطلاع رسانی جوانان باید تشویق شود که خودشان را ترک کنند؛ چرا که وقتی این کار را می کنند، بسیاری از مشکلات روانی و اجتماعی و التهاب پروستات را تجربه می کنند؛ ترشحات سمی آنها نیز رنگ آنها را تغییر داده و گاهی اوقات تخلیه می کنند. آب یخ و زرد رنگ که موجب اضطراب و نگرانی آنها می شود. بازدید از این جوانان به یک روانپزشک خواهد بود حل کننده مشکلات خود، به این دلیل که جوانان است که مجبور و سپس ازدواج با همسر خود را در ازدواج مشکل است، این جوان هنوز رضایت خود را به عنوان خود به خود و روش جدید و ازدواج خود را انجام ندهید، که به روانپزشک نیاز دارد.
التهاب پروستات در جوانان

به طور کلی، خطر ابتلا به التهاب پروستات در جوانان بسیار پایین است، زیرا سطح هورمون تستوسترون متعادل است و با افزایش سن بعد از سن 50 سالگی، سطح هورمونی تعادل خود را از دست می دهد، اما جوانان مبتال به پروستات ژنتیکی یا ناهنجاریها بیضوی هستند و تغییرات غیر هورمونی غیرطبیعی خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می دهد. علائم اولیه التهاب پروستات در جوانان با مشکلات دفع ادرار شروع می شود و اگر باقی بمانند، ممکن است با توجه به شدت التهاب و التهاب، شدیدتر شوند. این افراد معمولا جوان نیستند و علائم بسیار خفیف دارند و در طول ماه ها بسیاری از این علائم افزایش می یابد. با توجه به عوامل دیگر مانند دیابت و چاقی، اگر یک فرد جوان دارای یک یا چند علایم پروستات باشد، باید به پزشک مراجعه کنید و با شرایط آزمایش شده خود مطلع شوید.
التهاب و ورزش پروستات

با توجه به یافته های جدید محققان ایتالیایی، ممکن است باعث کاهش درد پروستات ناشی از التهاب مزمن پروستات یا سندرم درد لگن با ورزش هوازی شود. التهاب مزمن پروستات می تواند منجر به درد مداوم شود که برای درمان بسیار مشکل است. اگرچه بیماری که پروستاتیت مزمن یا سندرم درد مزمن لگنی نامیده می شود، میلیون ها نفر را در سراسر جهان متحمل می شود، علت هنوز معلوم نیست. شایع ترین آن در مردان 36 تا 50 ساله است و علائم آن شامل درد و التهاب لگن، حنجره و حتی دستگاه تناسلی است. در میان افراد مبتلا به این بیماری، ادرار مکرر و وقوع مشکلات جنسی نیز رایج است. دکتر Gianluca Giubiley و همکارانش از آزمایشگاه فلورانس دریافتند که آنها اغلب از درمان های موجود بهره مند نمی شوند و کیفیت زندگی آنها کم است. با مطالعه 231 مرد 20 تا 50 ساله که به درمان متعارف پروستاتکتومی مزمن پاسخ نداده است، آنها دریافتند که انجام ورزش هوازی می تواند به طور چشمگیری علائم و نشانه های این بیماران را کاهش دهد. شرکت کنندگان در این مطالعه به دو گروه تقسیم شدند، هر کدام یک گروه تمرین هوازی و گروه دیگری که در تنیس و ورزش های ورزشی شرکت می کردند، تقسیم شدند. پس از 18 هفته ادامه تمرین، علائم درد و ناراحتی در هر دو گروه کاهش یافت، اما جالب توجه بود که کاهش ناراحتی در گروه انجام تمرین هوازی بطور معنی داری بیشتر از گروه دوم بود. در همین حال، با ورزش هوازی، کیفیت زندگی بیماران نیز به طور قابل توجهی بهبود یافت. با توجه به یافته های او، دکتر جوبیلی گفت که ورزش هوازی یک گزینه ارزشمندی درمانی برای افراد مبتلا به التهاب مزمن پروستات محسوب می شود، اما باید در ستون وسیع تر

  • سالم جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی