وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وبلاگ وارثین

وزوز گوش و زنجبیل

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ق.ظ

وزوز گوش و زنجبیل

مصرف یک نیم قاشق چای خوری تازه وارد شده را در یک فنجان آب جوش 10 دقیقه اضافه کنید. سپس از طریق این فیلتر عبور کنید و مقدار کمی عسل را به آن اضافه کنید. نگه داشتن آن برای 2 تا 3 روز روزانه برای چند روز گرم برای از بین بردن علائم وزوز گوشت خود را گرم کنید.
وزوز گوش و آب نمک

یک قاشق غذاخوری نمک و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را در 2 فنجان آب گرم بریزید. این محلول را داخل یک اسپری بینی قرار داده و آن را به هر یک از سوراخ های خود اسپری کنید. این درمان باید 2 تا 3 بار در روز تکرار شود تا پلک کامل داخل دیواره روده شما باز شود.
وزوز گوش و کدو تنبل

کدو تنبل می تواند کمبود ویتامین A در بدن را از بین ببرد. ویتامین A برای عملکرد مناسب کچلی (در گوش داخلی) و کنترل انتقال و دریافت صدا در بدن ضروری است.
وزوز گوش و روغن خردل

یک روغن خردل کوچک را حرارت داده و چند قطره از آن را در گوشت خود قرار دهید. بگذارید روغن خردل 10 دقیقه در سرم قرار بگیرد و سپس سر را به سمت دو طرف برید تا روغن اضافی را بردارید. ادامه این کار هر روز برای یک هفته.
وزوز خانگی خانگی

انگور را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به کاهش اثر آنزیم بروملین بر کاهش التهاب بدن کمک کند. شما همچنین می توانید آب آناناس را بنوشید. 10 خشک شدن میوه های خشک میوه های خشک مانند کشمش، خرما و برگ های زردآلو می تواند جریان خون را در ناحیه گوش اطراف خود افزایش دهد، در نتیجه، درد و التهاب را در منطقه کاهش می دهد. این ناراحتی وزوز گوش را کاهش می دهد. موضوع مرتبط: درد گوش: 14 درمان خانگی برای کاهش درد در گوش. 11. روغن کنجد خواص آرامش بخش و خواص آرام بخش روغن کنجد می تواند به سرعت باعث کاهش علائم مربوط به وزوز گوش شود. شما فقط نیاز به حرارت حدود 5 تا 10 قطره روغن کنجد، سپس آن را تخت تخت و روغن کنجد داغ را در هر دو گوش برای 5 تا 6 دقیقه قرار دهید. هنگام انجام این کار، سعی کنید نفس عمیق بکشید. 12 پا پا پا را در آب گرم قرار دهید و سپس آنها را در آب سرد قرار دهید. این روش موجب می شود صدای زنگ، پژواک و یا وزوز در گوشت خود را به حداقل برساند. 13 جوانه های بذر پهن زیتون برخی از دانه های روغنی خرد شده (1 قاشق چای خوری) را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید. برای مدت 6 تا 7 دقیقه مخلوط را برای یک شعله شفاف گرم کنید. آن را دو بار در روز، حداقل برای 10 روز به طور مداوم، بنوشید تا وزوز گوشت را تسکین دهد. این شیرینی را با شیر نوشیدنی نکنید. توجه: زنان باردار نباید از این درمان خانگی استفاده کنند. 14 روغن نارگیل را به روغن نارگیل کمی حرارت دهید. آن را در گوشت خود قرار دهید تا صدای زنگ و وزوز گوشت کاهش یابد. درمان سرطان 10: روغن کرچک چند قطره روغن کرچک را در گوش خود بگذارید و یک قطعه پنبه را در گوش خود قرار دهید. شما باید هر روز این کار را انجام دهید تا از درد و زنگ گوشت خود خلاص شوید.
وزوز گوش در طب سوزنی

وزوز گوش به طور موثر با طب سوزنی درمان می شود. نکات طب سوزنی برای درمان وزوز گوش در سراسر بدن، از جمله سر، پا، شکم، پشت، عقب و غیره یافت می شود. برای مشاوره در مورد خلاص شدن از درد گوش و قبل از درخواست طب سوزنی، با پزشک خود مشورت کنید.

  • سالم جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی